środa, 8 czerwca 2011

Idzie nowe

Znowu piszę po dłuższej przerwie, znowu spowodowanej pisaniem pracy magisterskiej. Znowu jestem w niedoczasie i znowu niczego nie ogarniam. Tak już mam i kropka :)

Dlatego chciałam na szybko zapowiedzieć, że idzie nowe....

(obrazek pochodzi ze strony: www.lensrestorer.com)
a tak konkretniej to wpadłam na pomysł stworzenia nowych kategorii:

1) Zwiedzam inaczej - czyli o miejscach do zwiedzania, do których należy wstąpić, ale już niekoniecznie zwiedzać zgodnie z przeznaczeniem. Mam parę takich miejsc w zanadrzu, obiecuję tropić dalej :)

2) Wakacje jednodniowe - czyli o miejscach, w które można się wybrać na 1-dniową, a nawet kilkugodzinną wycieczkę, wypocząć, podładować akumulatorki, jednym słowem poczuć się, jak na wakacjach :)

Mam nadzieję, że nowe kategorie przypadną Wam do gustu. Czekam na Wasze rady i sugestie. A może macie pomysł na jakaś inną kategorię?

3 komentarze:

  1. Fajny pomysł! Lubię jednodniowe wycieczki i zwierdzanie inaczej :P Liczę, że ilość postów wkrótce wzrośnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cammie, przemyślę, chociaż ja bardziej wolę się włóczyć, niż aktywnie zwiedzać.

    Viollet, mam w zanadrzu materiał do cudnego miejsca :) muszę tylko zdjęcia zgrać z aparatu brata :)

    OdpowiedzUsuń